לקופות החולים כבר יש
לדואר כבר יש
למה שלך לא יהיה?
מערכת לקביעת תורים, דרך האתר, הסלולרי או אפילו פייסבוק
אפתח בסיפור על לקוחה שלי, היא קוסמטיקאית, אבל זה נכון ומתאים לעוד הרבה במעלי מקצוע- ספרים, עורכי דין, מאמני כושר, מאפרות וכל מי שמקבל אצלו לקוחות.
אותה קוסמטיקאית נסעה להפקיד צ'ק בבנק (כיום כבר משתמשת באפליקציה ייעודית) ובדרך לשם התקשרה אליה לקוחה לקבוע תור ללק ג'ל. הסתכלה על התיק שהיה מונח לצידה וראתה שהיומן שלה שמשמש אותה לקביעת תורים נשאר בבית
"אין לי את היומן איתי, אבל אתקשר אליך לקבוע כשאגיע הביתה"
וכך עשתה.
כשהגיעה הביתה התקשרה ללקוחה, אבל זו בדיוק הייתה בממתינה כשהלקוחה חזרה אליה, הקוסמטיקאית הייתה באמצע טיפול פנים ולא יכלה לענות
מאוחר יותר, התקשרה אליה שוב הקוסמטיקאית לקבוע תור, אבל זו כבר מצאה מישהי אחרת
הסיפור הזה חוזר על עצמו בוריאציות שונות,
בעלי עסק מבזבזים זמן כ"כ יקר על תיאום פגישות
לפעמים זו שיחה של 3 דק'
ולפעמים עד שמצליחים לקבוע לוקח יותר
לפעמים יש תזכורת במאחור של הראש שצריך לחזור ללקוחה ולקבוע
אפשר לחסוך המון זמן ביום! והרי זמן זה המצרך הכי יקר ונדרש שיש. לכולנו אין ממנו מספיק.
איך זה עובד?
מגדירים שעות וימי עבודה
מגדירים את השירותים שלך וכמה זמן לוקח כל דבר
אפשר להוסיף גם תמונות אם רוצים
מפרסמים ללקוחות
יום לפני התור הלקוח מקבל מייל תזכורת או סמס (הסמס בתשלום נוסף)
וזה גם מונע את ההברזות של הרגע האחרון "אופס, שכחתי" ואפילו חוסך כסף.
ואם יש לי עובדים?
אפשר להגדיר במערכת כמה עובדים ואת ימי ושעות העבודה שלהם, והלקוח יכול לקבוע ישירות אצל העובד הפנוי תור.
ואם יש לי יום חופש מפתיע?
בקלות מעדכנים במערכת שביום הזה אין קבלת קהל ואף לקוח לא יוכל לקבוע.
כל שירות שלי לוקח זמן אחר ולפעמים לקוחות רוצים שילוב של שני שירותים, יש פתרון?
כן! מגדירים את השירותים השונים שהעסק שלך נותן. מגדירים את הזמן שלוקח לכל שירות + מרווח לאיחורים וטעויות.
אפשר להגדיר גם את השירותים שלרוב הלקוחות שלך לוקחים יחד - כמו תספורת ופן, או מניקור ופדיקור, או טיפול פנים וגבות, יחד עם הזמן שייקח לשני השירותים האלו יחד.
ניתן לשמור לקוחות שנרשמו וגם לראות את השירותים שהם לקחו בעבר, ובהתאם להציע להם מבצעים מיוחדים.
אני עסק קטן, לא רוצה להשקיע עכשיו המון כסף במערכת מסובכת
זה לא עולה הרבה בכלל.
550 ש"ח - להטמעת המערכת
ועוד 250 ש"ח לשעה (במקום 300) ללימודה הוצאה מוכרת. אין עוד תשלומים נוספים (רק אם רוצים לשדרג את המערכת שגם תשלח סמסים)
והמערכת לא מסובכת.
אני אלמד אותך כל מה שצריך לדעת, אני אשקיע את הזמן בהגדרות השונות ואחכ נשב יחד, או בפגישה 1X1 או מרחוק ואלמד אותך כל מה שצריך לדעת ואיך לתפעל ואם שכחת את ההסבר לאחר יום, זה לא בעייה, הפגישה שלנו תהיה מוקלטת וניתן יהיה לחזור אליה מתי שיהיה צורך.
ולא פחות, זה מבדל אותך מהעסקים האחרים. אין ספק שקביעת תורים אונליין מעלה את הערך שלך בעיני הלקוח ומעלה את כמות הלקוחות שלך.
איך אדע כשיש תור חדש?
כשלקוח קובע תור חדש, גם בעל העסק וגם הלקוח מקבלים מייל עם הפרטים. זה גם מסתנכרן עם היומן של גוגל
תגובות