אם אתם בעלי עסק ומשתמשים ב-WhatsApp כדי לתקשר עם הלקוחות שלכם, ייתכן ששמעתם על שירות חדש שנקרא 'אימות Meta' לעסקים.
מהו השירות הזה, למה הוא חשוב לעסק שלכם, ואיך תוכלו להצטרף אליו. נענה גם על שאלות נפוצות כדי לוודא שהכל ברור.
מהו 'אימות Meta' לעסקים ב-WhatsApp?
'אימות Meta' הוא שירות בתשלום שמציעה חברת Meta (הבעלים של פייסבוק, אינסטגרם ו-WhatsApp) לעסקים. השירות מאפשר לעסקים לקבל תג אימות (סימון וי כחול) ליד שם העסק שלהם ב-WhatsApp. התג הזה מראה ללקוחות שלכם שהחשבון אמיתי ומאומת, ומסייע בבניית אמון.
למה כדאי לעסק שלכם להצטרף ל'אימות Meta'?
בניית אמון עם הלקוחות: תג האימות מראה ללקוחות שהחשבון שלכם רשמי ואמין, ומסייע לבנות מערכת יחסים טובה יותר.
הגנה מפני התחזות: השירות מספק הגנה מפני אנשים שמנסים להתחזות לעסק שלכם, ומונע בלבול בקרב הלקוחות.
תמיכה משופרת: עסקים שמנויים לשירות מקבלים תמיכה טובה יותר מ-WhatsApp, מה שיכול לעזור בפתרון בעיות במהירות.
אילו תוכניות זמינות וכיצד הן מתאימות לעסק שלכם?
ישנן מספר תוכניות מנוי ל'אימות Meta', וכל אחת מהן מציעה הטבות שונות. הנה סקירה קצרה:
1. תוכנית Business Standard
תג אימות
הגנה מפני התחזות
תמיכה בתוך האפליקציה
חיבור של עד 4 מכשירים
2. תוכנית Business Plus
כל מה שבתוכנית Standard, בנוסף ל:
תמיכה מועדפת בתוך האפליקציה
חיבור של עד 6 מכשירים
3. תוכנית Business Premium
כל מה שבתוכנית Plus, בנוסף ל:
הגנה על עד 10 חשבונות עסקיים
חיבור של עד 8 מכשירים
4. תוכנית Business Max
כל מה שבתוכנית Premium, בנוסף ל:
הגנה על עד 50 חשבונות עסקיים
חיבור של עד 10 מכשירים
מה המשמעות של ההטבות הללו?
תג אימות: סימון וי ליד שם העסק ב-WhatsApp, שמראה שהחשבון מאומת.
הגנה מפני התחזות: מניעת השעיה שגויה של החשבון שלכם, והגנה מפני אנשים שמנסים להתחזות לעסק שלכם.
תמיכה בתוך האפליקציה: גישה לצוות התמיכה של WhatsApp ישירות מהאפליקציה, לקבלת עזרה בפתרון בעיות.
תמיכה מועדפת: קבלת עדיפות בתמיכה, כך שהבעיות שלכם יטופלו מהר יותר.
הגנה על חשבונות עסקיים: אם יש לכם מספר חשבונות WhatsApp לעסק, התוכנית תגן עליהם מפני השעיה או התחזות.
איך מצטרפים לשירות 'אימות Meta'?
בדקו את הזמינות:
היכנסו לאפליקציית WhatsApp Business.
עברו ל"הגדרות" או "כלים עסקיים".
חפשו את האפשרות "אימות Meta".
אם היא מופיעה, תוכלו להירשם לשירות.
עדכנו את פרטי העסק:
ודאו שכל המידע בפרופיל העסקי שלכם נכון ומעודכן: שם העסק, קטגוריה, כתובת, אימייל וכתובת אתר האינטרנט.
חשוב: לאחר ההרשמה, לא תוכלו לשנות את הפרטים הללו בלי לאבד את סטטוס האימות.
הרשמו לתוכנית המתאימה:
עקבו אחר ההוראות באפליקציה כדי לבחור את תוכנית המנוי המתאימה לעסק שלכם.
דברים חשובים שכדאי לדעת
קישור לחשבונות פייסבוק או אינסטגרם:
אם תקשרו את חשבון WhatsApp Business שלכם לחשבון פייסבוק או אינסטגרם לאחר ההרשמה ל'אימות Meta', אתם עלולים לאבד את סטטוס האימות ותצטרכו להירשם מחדש.
כדי להימנע מכך, מומלץ לקשר את החשבונות לפני ההרשמה ל'אימות Meta'.
שינויים בפרטי העסק:
לאחר ההרשמה, פרטי העסק שלכם ננעלים. אם תשנו אותם, האימות יבוטל ותצטרכו להירשם מחדש.
מה כדאי לעשות? ודאו שכל הפרטים נכונים ועדכנו אותם לפני ההרשמה.
תמונת פרופיל:
תמונת הפרופיל שלכם תינעל למשך 20 יום לאחר ההרשמה.
תוכלו לבקש לשנות אותה פעמיים בכל 60 יום.
זה נועד כדי למנוע התחזות ולשמור על אמינות החשבון.
תמיכה בתוך האפליקציה ותמיכה מועדפת:
תמיכה בתוך האפליקציה: אפשרות לפנות לצוות התמיכה של WhatsApp ישירות מהאפליקציה לקבלת עזרה.
תמיכה מועדפת: קבלת עדיפות בתמיכה, כך שהבקשות שלכם יטופלו מהר יותר. זה אומר שתוכלו לקבל פתרונות לבעיות שלכם בזמן קצר יותר.
הגנה על חשבונות עסקיים:
מה זה אומר? אם יש לכם מספר חשבונות WhatsApp לעסק (למשל, לסניפים או מחלקות שונות), התוכנית מאפשרת להגן עליהם מפני השעיה שגויה או התחזות.
איזו הגנה? הגנה מפני אנשים שמנסים להתחזות לחשבונות שלכם, ומניעת השעיה בטעות על ידי WhatsApp.
מאפיינים | עסקי - חינמי | Standard | Plus | Premium | Max |
תג אימות | ❌ | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ |
הגנה מפני התחזות | ❌ | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ |
תמיכה מועדכפת | חלקי | ✅ | ✅ | ✅ | ✅ |
מספר ערוצים מאומתים | ❌ | ❌ | ✅ | ✅ | ✅ |
דף אינטרנט עסקי | ❌ | 1 | 3 | 5 | 10 |
חיבור של מספר מכשירים | עד 4 מכשירים | עד 4 מכשירים | עד 6 מכשירים | עד 8 מכשירים | עד 10 מכשירים |
הגנה על חשבונות עסקיים | ❌ | ❌ | ❌ | עד 10 חשבונות | עד 50 חשבונות |
הסברים על המאפיינים:
תג אימות: סימון וי כחול ליד שם העסק, המראה שהחשבון מאומת ורשמי.
הגנה מפני התחזות: מניעת השעיה שגויה של החשבון והגנה מפני אנשים המנסים להתחזות לעסק שלכם.
תמיכה בתוך האפליקציה: גישה לצוות התמיכה של WhatsApp ישירות מהאפליקציה.
תמיכה מועדפת: קבלת עדיפות בתמיכה, כך שהפניות שלכם יטופלו מהר יותר.
מספר ערוצים מאומתים: מספר הערוצים (כמו מספרי טלפון או חשבונות) המאומתים שאתם יכולים לנהל.
דף אינטרנט עסקי: אפשרות ליצור דף אינטרנט ייעודי לעסק שלכם דרך WhatsApp.
חיבור של מספר מכשירים: מספר המכשירים המרבי שניתן לחבר לחשבון העסקי שלכם.
הגנה על חשבונות עסקיים: אם יש לכם מספר חשבונות WhatsApp לעסק, התוכנית תגן עליהם מפני השעיה או התחזות.
שאלות נפוצות
שאלה: מה יקרה אם אקשר את חשבון WhatsApp Business שלי לפייסבוק או אינסטגרם לאחר ההרשמה?
תשובה: קישור החשבון לאחר ההרשמה עלול לגרום לאיבוד סטטוס האימות. כדי להימנע מכך, אם אתם מעוניינים לקשר את החשבון, עשו זאת לפני ההרשמה ל'אימות Meta'.
שאלה: מהי המשמעות של הגנה על 10 חשבונות עסקיים?
תשובה: אם יש לכם עד 10 חשבונות WhatsApp Business (למשל, לסניפים שונים), התוכנית תגן עליהם מפני השעיה או התחזות. זה חשוב לעסקים גדולים עם מספר חשבונות.
שאלה: מהי תמיכה מועדפת בתוך האפליקציה?
תשובה: תמיכה מועדפת היא שירות תמיכה עם עדיפות גבוהה יותר. זה אומר שהפניות שלכם לצוות התמיכה יטופלו מהר יותר, ותוכלו לקבל עזרה במהירות רבה יותר.
לסיכום
מטא מצאו דרך לגבות מאיתנו כסף על שירות ששנים היה חינמי.
זה חשוב ומשתלם ובעיקר כרגע אין לנו ברירה אחרת.
'אימות Meta' לעסקים ב-WhatsApp הוא כלי חזק שיכול לסייע לבנות אמון עם הלקוחות, להגן על העסק מפני התחזות ולקבל תמיכה משופרת. אם קיבלתם הצעה להצטרף לשירות, מומלץ לשקול זאת ברצינות.
צריכים עזרה?
אם יש לכם שאלות נוספות או זקוקים לסיוע בהצטרפות לשירות 'אימות Meta', אתם מוזמנים ליצור קשר, ונשמח לעזור לכם.
Comments